Helg!

Hej! här kommer mitt sista inlägg i bloggen för den här gången.

Lördagen var en ganska lat dag då jag sov länge och på förmiddagen hann jag inte med så mycket mer än att spela lite fotboll med min lillebror Nacho. Efter lunch åkte jag med min familj till ett event på lillebrorsans skola där det spelades en massa musik och saker såldes och visades upp. Väl där träffade jag många jag kände bland annat Agnes som var där med sin värdsyster som även hon går på den skolan. Senare på kvällen gick jag hem till Olof och Linnea, Alex och Amanda var också där och vi lyssnade på musik och snackade.

Idag spenderade jag hela förmiddagen åt att plugga och skriva blogginlägget om i fredags. Senare spelade jag lite fotboll med Alex och Olof innan vi gick hem till Alex för att titta på barcas match mot real betis matchen slutade med en 4-1 seger till Barcelona men en dyrköpt sådan då Messi utgick skadad. på kvällen har jag bara varit hemma i familjen och pratat samt ätit pankakor.

Det var allt för mig, tack alla som har läst mina inlägg! jag är inte säker på vem som ska skriva härnäst men vem det än är så önskar den lycka till. Chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback