Ingen skola

Idag hade vi inga lektioner på Coloane. Det kommer vara presidentval i helgen och därför var skolan stängd idag. Som vanligt lyckades jag även tajma att vara sjuk de dagar man ändå inte skall vara i skolan så jag har legat i sängen nästan hela dagen. Förutom lunchen och kvällsmaten så tog jag mig ur sängen en gång och det var för att se Sverigematchen med de andra. Vi samlades alla hemma hos Alex och vi hade även sällskap av två chilenare, en från min och Amandas klass och en från Hugo, Linnea och Isaks klass. En bit in i första halvleken insåg jag att jag inte skulle orka mer så i halvlek gick jag hem och la mig i sängen igen. Nu har jag dock fått tabletter både mot halsen, huvudvärken och ifall jag skulle ha feber så får hoppas det känns bättre imorgon. Nojiga som de är här i Chile har Paola även sagt att om jag har feber imorgon så får vi åka till sjukhuset och få medicin vilket jag aldrig skulle göra hemma om jag bara är sjuk en-två dagar..! Så håller tummarna för att slippa det också. Så nu är det dags för mig att sova.
 
Buenas Noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback