Kort och gott

Sämst på att blogga av oss i gruppen måste ju ha varit jag iallafall, men det är svårt att komma ihåg - speciellt när man har sovit borta. 
 
Hela helgen har gruppen umgåtts, mer eller mindre. I fredags gick vi till plaza på kvällen och gjorde inte så mycket. Igår så gjorde vi inte heller så mycket förutom att ta det lugnt. Inatt sov jag hos Agnes så imorse har vi bara kollat serie och gjort ingenting tills vi bestämde att alla skulle gå hem till mig för att spela kort. Kortspelet vi nu har börjat spela är BlackJack. Ganska roligt och idag spelade vi med massor av 10 pesos mynt, som motsvarar 14 öre hemma i sverige, med andra ord väldigt lite. Mer än så har det inte hänt och imorgon går vi in på den sista veckan här i Castro. Hur den blir får ni läsa av Linnea som står på tur :) Tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback