heldag med film

Lördag igen och väldigt skönt att kunna ta det lite lugnt då det är helg. Det började med att jag gick upp runt 9 tiden och Amanda sov här så vi gick ner för att äta frukost.

Vi hade bestämt med alla se fotboll mellan Barcelona och Real Madrid (EL Classico) hos Alex så Amanda drog hem för att hinna göra sig i ordning och desamma gällde mig, äta mat och duscha innan man drog till dem. Väl där så satt ett antal personer i en säng ( alltför många) men det var mysigt, matchen slutade 2-1 till Barcelona och det var ju glädjande för vissa och för vissa inte. Efter matchen så drog jag hem till Agnes och Jonas, vi satt och såg film och tog det allmänt lugnt.

Agnes drog ut med Linnea och någon mer till Plaza (Torget) för att se på någon sak, dans för allmänheten eller något liknande om jag inte missuppfattade det. Som sagt så var jag inte där så om ni vill veta mer om det så kommer det nog upp bilder från någon inom kort skulle jag kunna tro.

Under tiden så låg jag och Jonas och såg film (sov).

 

Senare på kvällen så kom Amanda förbi och vi satt och pratade vi 4 en stund och såg även lite mer film och sedan beslutade vi oss för att gå ut på en restaurang och äta mat. Jag åt en pasta med någon slags skinsås till och det var gott. Efter ätit mat så var klockan 11 på kvällen och jag beslöt mig för att åka hem och ta det lugnt och försöka sova tidigt, som skulle varit skönt efter en heldag med film och lite sovande.

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback