Sista blogginlägget från mig

Sista blogginlägget.

Idag har varit en väldigt lugn och fridfull dag för mig. Allt började med en skönt sovmorgon följt av lite film och sedan en väldigt god lunch hemma med familjen och Susana som jag bor i samma hus som.

Annars här på morgonen hände det inte mycket alls för min del.

 

Senare på kvällen runt 5-6 tiden så drog jag begav jag mig ner på stan för att träffa Jonas och Agnes, vi såg lite film och var ute och köpte lite saker. Idag har nog varit den varmaste dagen här i Castro än så länge. Idag har det varit så varmt så att man var tvungen att gå med shorts och en kortarmad tröja.

Skulle väl gissa på 20 grader mer eller mindre. Som ni säkert vet så lämnar ju Jonas oss på tisdag så vi ville göra något roligt nu innan han ska åka vidare. Så vi beslöt oss för att besöka ett spa. Det var ett väldigt fint spa med en pool, en bastu och en bubbelpool. Det var väldigt skönt att vara där. Vi låg i bubbelpoolen ett bra tag och pratade och även testade poolen och bastun ett litet tag. Bubbelpoolen var ute så det var väldigt kallt när man gick in och ut ifrån den men väl i så var det varmt och skönt.

Efter denna avkopplande kväll så gick man för att hitta en taxi. På kvällarna här så kan de ibland ta en stund att hitta rätt då de har sina ’’rutter’’ och jag bor en bit ifrån men efter cirka 20 minuter så hittade man en och åkte hemmåt för att skriva detta och sedan sova en stund så man orkar morgondagens lektioner.

 

Detta är som sagt mitt sista ifrån mig på denna blogg och jag hoppas att ni har haft glädje av mina texter och mina tankar om vad som har hänt oss här. Nästa vecka så kommer ni alla få följa nästa person som ska fortsätta skriva på denna blogg.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback