Tack för mig

Hola!
Nu kommer söndagens uppdatering, lite sent igen. Den här gången glömde jag helt enkelt bort det och jag ursäktar mig. Hur som helst var det en ganska vanlig söndag, tom på händelser. Jag började med att sova till 12:30 (riktigt skönt) varpå jag åt lite frukost. Ganska snart kom familjen hem från kyrkan och det nalkades lunch. Vi fick "completos", typ korv med bröd, fast ett stort bröd, och man fyllde det med allt möjligt. Det var helt ok. De kommande två timmarna spenderade jag tillsammans med familjen, som man gör på söndagar här i Chile, vilket är riktigt trevligt när man är i en så stor familj som jag befinner mig i. Vid cirka halv 5 drog jag till Plaza för att möta Isak, Hugo och Hugos "hermano" (bror här i Chile, för er som förstår). Vi satt och fikade en liten stund på "Brujula" som har blivit lite av vår hemma-resturang. Sen strosade vi runt lite på Plaza, och gick till en liten utkiksplats. Där bevittnade vi en brand på andra sidan dalen, en riktig husbrand alltså! Lite småläskigt faktiskt, hoppas ingen skadades. Runt klockan 19- 19:30 började vi dra oss hemåt och jag var hemma frammot 20:00. Resten av kvällen spenderades som vilken kväll som helst, tog det lugnt helt enkelt. 
 
Det är nu dags att tacka för mig, mina 15 minuter är över, så att säga, och det är dags att lämna över facklan till nästa person i tur. Jag är inte helt säker på vem ännu, men det märker ni! 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback