Buenas Noches

Idag var det åter igen skola. Jag och Amanda hade tre lektioner mer vår chilenska klass, spanska, bild och engelska. Eftersom det går mot sommaren här närmar det sig även deras student vilket innebär att de har mycket prov och sånt. Vi har därför inte så mycket att göra på lektionerna så ör att fördriva tiden planerade vi först lite inför en svenska lektion vi ska hålla i med våran klass för att sedan köra hängagubbe, spela kort och spela mobilspel. 
 
På lunchen åt jag idag ensam vilket jag gör varje onsdag eftersom Paola jobbar på en skola längre bort då. När jag ätit gick jag upp på mitt rum för att vila lite innan det var dags att plugga, vi fick plugga hemmifrån idag eftersom vi idag skulle jobba med gymnasiearbetet vilket är självständigt, dock råkade jag först somna i två timmar. Efter min lilla siesta fick jag en del plugg gjort innan det var dags för kvällsmat med restan av familjen. Jag har nu skypat och insett att jag glömt tiden så blev ett snabbt inlägg innan jag nu måste sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback