Halloween!

Hej igen! Ledsen att det inte kom upp något inlägg igår, men får skriva om båda igår och idag i det här inlägget.

Igår var det halloween, så det märktes utanför fönstret att det firades! Medans alla firade låg jag sjuk i min säng och tittade på film istället. På dagen hade familjen jag bor hos besök, så det var ganska skönt att bara lägga mig ner och vila lite. Annars var det inte mycket mer att säga om den dagen.

Idag känner jag mig mycket bättre, skönt att kunna bli frisk igen. Idag har jag mest varit ute och träffat Nathalie, en tjej från skolan, och varit på Plaza (torget) med henne.

Det var nog allt för de här två dagarna, har varit väldigt slappt eftersom jag har varit sjuk. Men har fortfarande två dagar kvar på långhelgen att göra något roligare på!
Ses i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback