Mitt sista inlägg

Ja, som titeln lyder så blir det här mitt sista inlägg. Hoppas ni har varit roade av det jag har delat med mig om min vecka här i Chile. Vill ni veta mer är det bara att fråga mig på något sätt!

Idag har varit en bra dag! Jag vaknade upp i ett varmt rum för en gångs skull, pigg och glad efter en lång sömn. Första timmarna spenderade jag hemma och pratade med familjen i Sverige en stund. Efter det så skulle hela gruppen åka ut och fika på Café del Puente, eftersom det var en fin dag så bestömde jag och Linnea att ta en promenad dit! Det var jätte fint på cafét och fikat var gott. Speciellt när man blev bjuden på fikat av Susana som också gav oss beröm för att vi har varit en sån bra grupp. Det kändes skönt att få lite beröm och gott fika på det!

Efter fikat gick vi och spelade fotboll! Vi blev erbjudna av ett gäng Chilenare att spela match,så det tackade vi ja till. Det blev som en liten turnering då det var tre stycken lag, två chilenska lag och ett svenskt. Vi spelade i några timmar tills jag blev hungrig och gick hem och åt mat.

Och det är någ det sista jag skriver här i bloggen. Tack för alla som läst, och nu önskar jag lycka till Isak som nu tar över skrivandet. Tack för mig, Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback