En lugn dag här i Castro

Dagen började med en väldig skön sovmorgon då vi inte har några lektioner på grund av någon strejk lärarna här har. Vädret ute är väldigt dåligt med en massa regn hela förmiddagen och det resulterade till en ganska tråkig förmiddag. Dagen vände dock efter en jätte god lunch då jag fick kött och potatis som var väldigt gott.

 

Senare så bestämde jag mig för att gå hem till Alex för att se fotboll, på chemat var det en Champions League match mellan Barcelona och Milan. Matchen slöt 1-1 och de var lite dystra miner på våra Barcelona fans. (Jonas, Isak och Alex).

 

Efter det så begav man sig ut på stan en stund med Jonas och Agnes, vi gick runt och tankade på telefonerna och tog det allmänt, åt mat på ett nytt ställe gjorde vi med. Efter så bestämde jag och Agnes för att se en film (Remember Me) som var bra och sedan väntade min säng på mig så jag begav mig hem.

 

Detta var alltså en väldigt lugn dag här i Castro då det inte var någon skola och inget annat planerat, men de är väldigt skönt för omväxlingens skull. Imorgon tar man nya tag då de är skola mellan 8 till 5 så nu tänkte jag sova.

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback