En seg dag

Hola!!
Fredagen började inte bra… Jag gick upp som vanligt men kände mig inte bra. Gick ner till ”mamma” och sa att jag mådde lite dåligt. Hon gav mig 10 droppar av något som blandades med vatten. Jag tog mitt glas med blandningen och gick upp och la mig och sov. När jag vaknade blev det lite frukost, jag kände mig bättre. Men dagen har spenderats i sängen vilande. Runt klockan 1 så kom Susana hem till mig för att prata lite med familjerna om vad de känner och för vad vi känner för våra ”föräldrar”. Hon trodde även att jag mådde dåligt för att jag lirade två matcher i stekande sol. Det kan stämma, för jag drack knappt något efter matcherna. Och på kvällen var det fotbollsträning med knappt något vatten igen, man blev typ uttorkad.
Men senare mot kvällen gick vi ut för att äta middag med klassen. Vi snackade och åt och hade det väldigt roligt.
Denna dag har varit seg tyvärr. Men tack för idag!
Ciao

Kommentarer
JOSE säger:

Porque no son tan amistosos?

2013-10-19 | 05:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback