Förkyld, presentation och filmning!

När jag vaknade upp idag klockan 07:00 hade jag ingen lust att stiga upp. Det var iskallt i rummet och kände mig lite förkyld, ville ligga kvar i den varma sängen och sova lite till. Men lyckades stiga upp och gå till skolan endå!

Efter den väldigt normala skoldagen i den chilenska skolan skulle vi ha våran tredje presentation om Sverige för en annan klass. Tycker att det blir bättre och bättre för varje gång. Känns också mycket mer lugnare innan presentationen i jämrförelse med första presentationen då jag var jätte nervös. Men nu är det inte många presentationer kvar får man hoppas!

Närmare kvällen skulle jag bli filmad av "tv-killen", då det var min tur att visa runt i mitt hus och området där jag bor. Var lite nervös när jag skulle svara på frågor på spanska med en kamera i ansiktet, men tror det blev ganska bra.

Det var allt för det här inlägget, hörs i nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback