Långhelg!

Idag var det skönare att vakna upp då förskyldningen hade blivit bättre och det var varmare i mitt rum, men bättre blir det imorgon då jag får sova ut! Vi är nämnligen lediga torsdag och fredag eftersom det är halloween. Så det blir jätte skönt att kunna vara lediga så länge.

Idag har varit en helt normal dag i skolan, känns att man har kommit in i rutinerna här nere nu. Det känns också lugnare nu när det inte är många presentationer eller filmning att vara nervös över.

Efter skolan så åkte jag, Linnea, Isak, Amanda och Olof till "La Plaza" för att leta efter en mobilladdare till mig, eftersom min gick sönder igår. Utan någon tur med laddaren så tog vi en glass och fikade lite istället. Och efter det så spelade vi fotboll, med turen jag haft idag så var det självklart att jag snubblade på bollen och ramlade på stenmarken... Men det blev ingen större skada, lite tur har jag iallafall.

Det var allt för idag, nu ska jag sova. Och sova länge! Chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback